Khamis, 13 Januari 2011

koDiAnggggg..~~

hai guys...
kami sekelas dapat projek studio yang baru.. iaitu buat kajian tentang guna tanah di kodiang... semalam kali kedua (13 januari ) kami pergi ke tempat kajian disebabkan tak cukup information dgn silap bace peta...
sambil2 buat kajian uh aku pon sempat lah juga amek gambar kat sawah..mmg banyak pengalaman g wat research kat kodiang..

tak leh lupekan..tambah2 lagi dpt tgok sawah dgn lebih dekat wahh seronok gle arr..
walaupun kepenatan melanda tetapi terubat sket bila tgok bendang terbentang luas..
haa ..lagi satu aku hampir terlupa, aku sempat gak amek gambar berlatar belakang kan gua kerbau.. org kata kat situ gua kerbau cantik dalam nye..tapi aku tak sempat masuk sbb masa tidak mengizinkan... dan yg menarik nye menurut penduduk kat situ ada sebuah batu berbentuk kerbau kat situ dan batu - batuan nye amat menarik....aku pon tak pasti tapi penduduk kat situ lah yg cakap...aku pon teringin juga nak masuk,,, tapi belum mase nye..lagi...hehehehehe..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan